Форум проекта ProTV.UA


Цифровое эфирное ТВ, спутниковое, кабельное, IPTV, OTT, радиовещание
Форум ProTV Форум ProTV    Новости ProTV Новости ProTV    Форум Mediasat Форум Mediasat
Текущее время: 11 авг 2020, 20:14
* Вход   * Регистрация

MediaPlayer - интернет-магазин по продаже, установке, настройке, обслуживанию
медиаплееров, сет-топ-боксов, домашних кинотеатров
Розница/опт. Гибкая система скидок. Доставка по Киеву, Украине.
Тел. (+38 050) 130 86 81, (098) 151 30 51




Видео с Ex.UA, FS. UA, Вконтакт на экране телевизора
 
Спутниковое. кабельное, эфирное ТВ, Т2, Openbox, Киев и Украина Конверторы INVERTO, весь модельный ряд, прямые поставки от производителя,лучшая цена в Украине



Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 256 ]  На страницу Пред.  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Отключение телеканала ТВі в кабельных сетях Украины
Сообщение Добавлено: 26 апр 2013, 21:23 
Не в сети
Продвинутый пользователь

Зарегистрирован: 02 дек 2009, 17:55
Сообщения: 406
Страна: Ukraine (ua)
Репутация: 35

Повысить репутациюПонизить репутацию
Rublik... хочу рассказать вам одну историю.
Несколько лет назад устанавливали мы антенну в девятиэтажке. на 4-м этаже установить было нереально-мешали каштаны. И хозяева договорились с дедулей с кажись 8-го этажа, о установке у него на балконе. Дедуля в качестве заинтересованности получал спутниковое тв на халяву. (твины и прочее за счет заинтересованной стороны).
Так вот -дед ярый коммунист-сталинист-кагэбист и прочая.... А вещал тогда такой канальчик открыто RTVi-инфо. И вот где-то через годик попадаю я опять туда же (каналы кажись подстроить хозяевам и деду заодно). И вот дед нахрапом требует вернуть ему RTVi-инфо... (а канал не вещает уже). Интересуюсь-за каким хреном он вам? На что получаю ответ, который начинается со слов "Эти фашисты там на нем рассказывают". Лениво пытаюсь намекнуть, что канал израильский, на что получаю оборот "да-да эти жидовские фашисты... я вот спорю с ними...." Гениальное словосочетание...
Ага... так вот масштабы разные, но суть одна.... Ну не нравится канал-нахрен его смотреть и так им интересоваться? Мне вот не нравятся СNL, Союз, новости на 1+1. И много чего еще. Так я и не включаю....

И еще.... Мне абсолютно пофиг следующие вещи-кто владелец, кто у кого там что стырил и даже чем это все закончится. Пофиг абсолютно. Важен только один момент-канал ПРЕДОСТАВЛЯЛ альтернативную точку зрения. Это факт. Свято место пусто не бывает. Это второй факт. Кто займет эту нишу-ну кто-то да займет. И мне тоже будет абсолютно все равно-кто там хозяин, какой национальности, кто ведущий и прочая прочая.... Я посмотрю. И по Интеру новости посмотрю. И свои выводы сделаю САМ. Чего собс-но и вам желаю.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 
 
Вернуться к началу  
 Заголовок сообщения: Re: Отключение телеканала ТВі в кабельных сетях Украины
Сообщение Добавлено: 27 апр 2013, 04:54 
Не в сети
полуПРОФИ
полуПРОФИ

Зарегистрирован: 29 авг 2007, 11:00
Сообщения: 2543
Откуда: Крым
Страна: Russia (ru)
Репутация: 25

Повысить репутациюПонизить репутацию
И я хочу Вам рассказать одну историю.
История о двух гундосых, которые носились с законопроектом о прозрачности владельцев медиа...Да Вы знаете этих,самых честных... томенко и княжицкий. :D А теперь княжицкий неделю не может сказать, кто конечный собственник канала.Оказывается не Кагаловский, если тогда, и все равно не Альтман, если сейчас.Вот и весь сказ. Мне безразлична судьба канала, но радость доставляет грызня среди самых честных журналюг нашего века....
Вот и вся оппозиционность , прозрачность и альтернатива.

_________________
Все будет хорошо!!!


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Отключение телеканала ТВі в кабельных сетях Украины
Сообщение Добавлено: 27 апр 2013, 11:38 
Не в сети
Новичок

Зарегистрирован: 12 фев 2013, 15:03
Сообщения: 89
Страна: Ukraine (ua)
Репутация: 1

Повысить репутациюПонизить репутацию
Вообще очень странный канал :?
Как-то не воспринимается он серьезно.
Могу сказать так же и о RTVI.
Опозиционность вроде есть, но только на словах бла-бла, без серьезных аргументов.
И то только в прайм-тайм, утром и днем идет лохотрон или сериалы и для недалеких. :pardon:


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 
 

Спутниковый ресивет Violet

 

Журнал о спутниковом ТВ - MEDIASAT

 


Вернуться к началу  
 Заголовок сообщения: Re: Отключение телеканала ТВі в кабельных сетях Украины
Сообщение Добавлено: 27 апр 2013, 12:03 
Не в сети
полуПРОФИ
полуПРОФИ

Зарегистрирован: 29 авг 2007, 11:00
Сообщения: 2543
Откуда: Крым
Страна: Russia (ru)
Репутация: 25

Повысить репутациюПонизить репутацию
Цитата:
Однажды Владимир Ильич Ульянов-Ленин прочитал в "Züricher Post" перепечатанный из газеты "Правда" пресс-релиз, в котором сообщалось, что редактор "Правды" Вячеслав Михайлович Молотов-Скрябин уволен в связи со сменой инвестора издания. Новым инвестором стал меньшевик Юлий Осипович Мартов-Цедербаум. А новым редактором был назначен перебежчик Лев Борисович Розенфельд-Каменев.
Владимир Ильич, дочитав до этого места, приподнял правую бровь, заложил большой палец правой руки за вырез жилетки и произнес:
- Архивздор! Не найдется дурака, который бы им финансировал газету! Газета убыточная, и у господина Мартова нет ресурсов, чтобы ее финансировать! Его используют другие силы - помещики и капиталисты. Какие именно - пока не знаю. Но я этот вопрос решу в 24 часа.
После этого Владимир Ильич вышел из своей квартиры в Цюрихе, пошел на вокзал, сел в пломбированный вагон, хлопнул дверью и скомандовал мшинисту:
- В Петроград!
В Петрограде Владимира Ильича ждал грустный-грустный Вячеслав Михайлович Молотов-Скрябин. Он прямо на вокзале битый час втолковывал репортерам буржуазных газет, что пресс-релиз - фальшивка, смена инвестора - фальшивка, а Каменева с Мартовым наняли капиталисты Родзянко, Терещенко и лично свергнутый император Николай Второй через австралийский оффшор.

http://obozrevatel.com/politics/58276-p ... lo-tbi.htm

_________________
Все будет хорошо!!!


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Отключение телеканала ТВі в кабельных сетях Украины
Сообщение Добавлено: 27 апр 2013, 14:26 
Не в сети
Профи
Профи
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 05 июл 2011, 15:57
Сообщения: 3263
Страна: Ukraine (ua)
Репутация: 29

Повысить репутациюПонизить репутацию
http://www.telekritika.ua/profesija/2013-04-26/81241 предатели.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Отключение телеканала ТВі в кабельных сетях Украины
Сообщение Добавлено: 27 апр 2013, 15:07 
Не в сети
Профи
Профи
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 05 июл 2011, 15:57
Сообщения: 3263
Страна: Ukraine (ua)
Репутация: 29

Повысить репутациюПонизить репутацию
И последнее пока на эту тему.http://www.pravda.com.ua/articles/2013/04/26/6989025/


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Отключение телеканала ТВі в кабельных сетях Украины
Сообщение Добавлено: 28 апр 2013, 10:14 
Не в сети
полуПРОФИ
полуПРОФИ

Зарегистрирован: 29 авг 2007, 11:00
Сообщения: 2543
Откуда: Крым
Страна: Russia (ru)
Репутация: 25

Повысить репутациюПонизить репутацию
Цитата:
ТВі: Буря в стакане вранья
Происходящее вокруг телеканала ТВі вызывает крайне неприятное чувство. Понятно, что где-то нас обманывают, но угадать, где именно, ну никак не получается. Обе стороны конфликта призывают нас поверить, что только они ведут игру честно. Но при этом выглядят как наперсточники, просящие угадать, где именно находится тот самый злополучный шарик.
Оффшорное телевидение

С самого начала все происходящее на канале густо перемазано враньем. Начать хотя бы с того, что нет никакого телеканала ТВі. ТВі – это просто бренд – надпись в уголке телеэкрана. Юридически компания, владеющая этим брендом и нанимающая на работу журналистов, называется «Телерадиосвит». Директором этой компании до последнего времени была Наталья Катеринчук. Но канал ей вовсе не принадлежал. Компанией «Телерадиосвит» владеет другая компания «Медиаинфо» – крайне интересная контора с уставным фондом аж в одну тысячу гривен. Однако, не спешите делать выводы, - она тоже не собственник ТВі. Компанией «Медиаинфо» в свою очередь владеют две оффшорки – «Вилкокс» (Виргинские острова) и «Балмор» (Великобритания).

Именно эти две структуры сейчас и выясняют между собой, кто будет контролировать телеканал. «Новый владелец» Александр Альтман уверяет, что компания «Балмор» внесла в статутный фонд «Медиаинфо» целых 950 гривен. А «старый владелец» Константин Кагаловский утверждает, что это неправда, и что именно «Вилкокс» потратился на такую заоблачную сумму.

Тем временем, глядя на жуликоватые лица спикеров, не покидает чувство, что ни «старый», ни «новый» владелец ТВі ими вовсе не являются. Ведь кто стоит за оффшорками, до сих пор доподлинно не известно. Официальных документов ни одна из сторон так и не показала. Единственное, что удалось «нарыть» украинским журналистам, что директором и владельцем 100% акций «Балмора» является гражданка Новой Зеландии Рейчел Эми Эриксон, широко известная в определенных кругах как недорогой номинальный директор и учредитель. Кто нанял ее на работу – тайна за семью печатями.

Официальная версия

Официальная версия звучит так: в 2007 году два миллионера - Владимир Гусинский и Константин Кагаловский решили создать телеканал в Украине. Мол, для бывшего владельца НТВ Владимира Гусинского канал был интересен как место для повторного проката низкокачественных сериалов, которые он производил на российский рынок. А Кагаловский решил поучаствовать в мероприятии «из любви к искусству» - в смысле к «независимой прессе». Однако уже очень скоро партнеры поссорились. По версии Кагаловского, Гусинский продавал своему же каналу мыльные оперы по завышенной цене. Летом 2009-го Кагаловский пригласил тогдашнего управляющего каналом Николая Княжицкого в свой маеток близ Ниццы, чтобы обсудить дальнейшую судьбу канала, - и вуаля – в сентябре того же года канал у Гусинского отобрали.

Это, наполним, публично озвученная фигурантами дела версия. Как было на самом деле – не знает никто. Тем не менее то, что Княжицкий тогда называл «я нашел другого инвестора», Гусинский трактовал как незаконное присвоение своей доли и долго судился. В ходе войны за канал всплыли даже факты незаконного прослушивания людей Гусинского с использованием оборудования ТВi. Но особого резонанса скандал не получил. Тогда ТВі еще не был флагманом «независимой журналистики».

Потом все затихло. До той поры, когда нам озвучили, что собственности лишился и второй «основатель» канала. Тональность заявлений Кагаловского не оставляет сомнений в том, что он, как и когда-то Гусинский, этому не рад.

Однако, веских доказательств того, что канал принадлежит или даже принадлежал именно ему, бизнесмен не дает. Только показывает нам бумажки с названиями оффшорных фирм. У другой стороны конфликта – Александра Альтмана тоже есть такие бумажки. Вот только верить не хочется ни одному, ни другому. Тем более если вспомнить, что Альтман человек во всей этой истории вовсе не посторонний – он был партнером по бизнесу и Гусинского, и Кагаловского. Скорее возникает чувство, что старые друзья разложились на перроне пригородного вокзала, и теперь просят нас угадать, а под чьим же именно стаканчиком находится шарик.

Все уже украдено до нас

Тем временем, знающие люди уверяют, что причина происходящего на канале вовсе не в споре собственников. Причина в том, что деньги, выделяемые все это время на развитие канала кем-то так и не названным, закончились. Канули в Лету, не принеся ни копейки прибыли. Или, если совсем уж откровенно, были разворованы ушлым менеджментом, среди которого фигурируют фамилии сторонников и «старого», и «нового» владельцев.

И сейчас вопрос стоит не в том, кто будет собственником – ведь собственности как таковой то и нет. Есть лишь фирмочка с капиталом в 1000 гривен, долги и коллектив журналистов, которому нужно платить зарплату. Торг сейчас идет за то, кто от имени канала пойдет сдаваться к олигархам, и к кому именно.

Судя по поведению и власти, и оппозиции, обе стороны очень надеются, что побегут к ним. Стоимость содержания канала – 5 миллионов долларов в год – вполне посильная сумма и для Левочкина, и для Яценюка и еще для десятка политико-олигархических групп. Именно поэтому ни власть, ни оппозиция сейчас не спешат вмешиваться в конфликт на канале. Выжидают, подбадривая то одну, то другую сторону противостояния. Ведь всем понятно,- какая из оффшорных фирм не победит в нынешней «войне», победителю придется идти на поклон не к новозеландским, а к нашим олигархам.

Тем не менее, про угрозу «свободе слова» и ущемление прав журналистов мы от политиков еще обязательно услышим. Правда чуть позже – когда станет точно известно, кто проиграл тендер на использование ТВі в преддверии выборов.

http://www.versii.com/news/278178/

_________________
Все будет хорошо!!!


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Отключение телеканала ТВі в кабельных сетях Украины
Сообщение Добавлено: 29 апр 2013, 17:11 
Не в сети
Профи
Профи
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 05 июл 2011, 15:57
Сообщения: 3263
Страна: Ukraine (ua)
Репутация: 29

Повысить репутациюПонизить репутацию
звернення творчого колективу каналу ТВі, у якому звучить заклик до всіх небайдужих із числа художників, музикантів, письменників та громадських активістів прийти на певну годину під офіс на Гайдара, особисто я відчув себе остаточно розгубленим. Переконаний: схожі відчуття переживають усі художники, музиканти, письменники та громадські активісти, небайдужі до того, що відбувається нині з улюбленим каналом.



Адже заклик прийти під офіс дуже нагадує клич вийти на мітинг і заявити протест злочинній владі. Хоч проти фальсифікації виборів, хоч проти незаконних забудов, хоч проти міліцейського свавілля, хоч на захист Гостиного двору. Словом, є дуже багато хороших справ, у які небайдужий громадянин повинен вписатися, аби не було соромно за не проведений на мітингу день. Приблизно так сприймає ваш автор заклик творчого колективу ТВі до своїх друзів.



Проте, гостро переймаючись долею каналу і як письменник, і як журналіст, і як громадянин, я не почув головного: за кого і, відповідно, проти кого я повинен вписатися в цю непристойну розборку. Не за жодного з власників - це точно. Але усвідомлення й публічне визнання того, що проблеми незнайомих мені власників мене не гребуть, все одно лишає ситуацію саме непристойною. Адже до 23 квітня 2013 року включно ТВі був «моїм простором свободи».



Тут усі були свої. Зрештою, навіть після 23 квітня не хочеться ділити «своїх» навпіл. Бо ось тільки Мустафа Найєм і Віталій Портников на одній території говорили однаково близькі мені речі, тільки різними словами і в різних форматах. А тепер називають один одного проститутками. Артем Шевченко набирає штрейкбрехерів, Єгор Чичеринда не видає колегам камер, та інше...



Отже, внутрішній конфлікт таки зрів давно, і лиш тепер прорвало? Чи зміна власника каналу за кілька годин поміняла світогляди обох журналістів? Хто пояснить, яку сторону конфлікту просять підтримати особисто мене? Адже всі, крім власників та частини менеджменту, були творчим колективом, причому - єдиним!



Згоден, мені та іншим, як дорослим людям, пропонують розібратися самим. Але навіть найскладніша задачка з вищої математики має рішення - проте для того, аби запропонувати знайти рішення, учневі слід запропонувати щонайменше умови задачі. Цього не зроблено і навряд чи зроблено буде, бо ми живемо в Україні.



Звісно, протягом останніх років ті, кого творчий колектив ТВі закликав вийти й створити масовку з відомих облич на свою підтримку, ходили на канал, як до себе додому. Свій до свого по своє, ось яка типова для України схема працювала тут.



Чи погано це? Зовсім ні! Боже збав, навпаки: ніде, крім студії ТВі, актуальні українські художники, музиканти, письменники та громадські діячі не мали останніми роками майданчика безкоштовної та безкорисної медійної підтримки.



Всі, хто крутився в орбіті ТВі, були однодумцями. Навіть непомітну на загал подію в українському культурному житті журналісти каналу робили випуклою, об'ємною, ґрунтовною, значущою, мало не вікопомною. До всього, чим займався канал у нашому інформаційному просторі, цілком докладається цитата з датованого 1998 роком вірша одного з улюбленців творчого колективу ТВі, поета Сергія Жадана: «Тільки я знаю - між гострого віття В перенасиченій біосфері Так лише варто вживати повітря, так лише слід прочиняти двері».



Виглядає, що нині всі, хто заходив на свій простір свободи та любив той ТВі, яким він був до 23 квітня 2013 року, мимоволі мусять розділити, а то й перебрати на себе відповідальність за досі незрозумілі події на каналі й довкола нього. Виходить, це ми не вберегли свого простору свободи.



Проте станом на сьогодні так і не відомо, від кого/чого треба захищати канал ТВі і кого рятувати від можливого переформатування, читай - знищення. Поки що за дужками взаємних образ та з'ясуванням стосунків учорашніх однодумців лишаються два факти, негативна оцінка яких не береться під сумнів. Та означає, незалежно від часу й способу розв'язання конфлікту, незворотні репутаційні та іміджеві втрати.



Факт перший: заборона виходу в ефір заявлених програм, недопущення до ефіру журналістів, повтори старих випусків та фільтрація роботи журналістів шляхом обмеження видачі телекамер. Іншого діагнозу, ніж цензура та перешкоджання журналістській діяльності на моєму просторі свободи, просто не напрошується.



Факт другий: звільнення з каналу людей, котрі ще вчора ніби влаштовували і керівництво, і нас, глядачів. Навмисне не називаю зараз прізвищ, бо є підозри: звільнення там далі готуються, і ми про це ще почуємо з офіційніших джерел.



На моє просте й незаангажоване розуміння, зміна власників, корпоративні розборки та внутрішні особисті конфлікти жодним чином не повинні впливати на мовлення. Якщо програма підготована - вона мусить бути в ефірі. Саме вона, а не повтори попередніх. Якщо внаслідок зміни керівництва інформаційна політика теж міняється або коригується, про це треба оголосити публічно. Після чого журналісти, яким ці зміни не подобаються, можуть робити заяви - але вже не про очевидні прояви цензури, а про, наприклад, початок дрейфу ТВі разом із новим інвестором та новим керівництвом у бік Банкової, Кабміну, Партії регіонів, КПУ, «Батьківщини», «Свободи» тощо.



Словом, виходів не так уже багато, але вони є. Канал або працює в звичному режимі й лишається за духом таким, яким ті, кого творчий колектив закликає підтримати себе, звик цей канал бачити й сприймати. Або працює в іншому режимі, з іншими новинами, проектами, сюжетами. Про що оголошується офіційно, відкрито, можна навіть без вибачень. Але - працює!



Зрозуміло, є страйк, профспілка та вимоги. Проте чому, якщо всі на каналі лишаються однодумцями в поглядах на необхідність працювати та незмінність генеральної лінії каналу, ніхто з осіб, котрі тепер вважаються першими й головними, публічно не озвучив ставлення до цих вимог? Натомість щомиті надходять повідомлення з різних джерел, які суперечать одне одному, про ставлення менеджменту до страйку й до профспілки.



Чи вони законні, або журналісти не розібралися в ситуації, вимоги не будуть виконані, чи будуть виконані за певних умов, або страйкарів буде звільнено - жодну з цих і жодну з інших опцій в дію не введено! Ну скажіть же хоч щось конкретне: коли канал почне працювати в звичному режимі, хто буде на ньому працювати й на яких умовах.



Поки що всі обзиваються на всіх. Партія регіонів радіє. А глядачі - найбільш постраждала сторона! - стрімко втрачають довіру до нашого спільного простору свободи. Навіть якщо готові підтримати страйкарів.



Офіс на Гайдара став тією локацією, на якій відтворено в міні-копії суспільно-політичні події 2005-2009 років в Україні. Що привели, нагадаю, до повної дискредитації здобутків помаранчевих, реваншу Януковича та ПР, сталості електорату КПУ, появи політичних в'язнів, «харківських угод» та «мовного закону», зменшення й навіть знищення громадянських свобод, включно із максимальним обмеженням свободи слова.



І тепер - про найважливіше: чого все ж таки не сталося на ТВі і чим він не став для українців у свої, як тепер розуміємо, золоті й, без перебільшення, зоряні часи? Ключ до відповіді дав «Телекритиці» журналіст Вахтанг Кіпіані, у недалекому минулому - працівник каналу, тож він напевне знає, про що каже. «Ринкові від цього (можливої втрати ТВі. - А.К) ні холодно, ні жарко, бо роль каналу все ж таки була незначною». Ось у чому - головна проблема, якої ніхто не бажає помічати і не кожен ризикує озвучити. Хіба Отар Довженко частково згадав про не надто широку, як хотілося, цільову аудиторію найактуальнішого каналу. Згадав не з сумом - лише констатуючи очевидне.



У мене, на жаль, немає в розпорядженні цифр, котрі свідчили би про відсоток покриття каналу. Згоден, це мільйон або навіть кілька мільйонів постійних глядачів. Але ж покриття «Інтера», «1+1», СТБ чи ICTV вище в рази. Не кажучи вже про аудиторію Першого національного. При бажанні цей канал може зловити в себе на кімнатну антену-дротик бабця в депресивному малонаселеному селі.



Але той канал, який зараз у центрі уваги медійної та культурної спільноти, нічого подібного не мав, працюючи на просторі, обмеженому кабельними операторами. До того ж ТВі могли вимкнути в регіонах і вимикали. Пояснення цих дій були млявими й не влаштовували нікого з нас.



Маючи бажання та можливість транслювати альтернативну думку й говорити правду, яку на інших каналах свідомо приховують від глядачів, канал ТВі усе одно лишався в максимально обмеженому доступі для аудиторії, котра ширша за постійних користувачів інтернету в Україні. Бо там, де канал вимикали, його можна було дивитися через мережу в режимі онлайн. Або переглядати резонансні фрагменти чи цілі програми, котрі викладалися, в тому числі, на «Телекритиці».



Проте це, повторюся, аудиторія однодумців. Котрим ТВі нічого нового не відкривав. Лише наочно підтверджував: усе, що ми з вами думаємо про цей режим, і всі злочини, в яких ми їх підозрюємо - правда, тільки правда й нічого, крім правди.



Зараз скажу крамольну річ: тим, кого творчій колектив каналу закликав прийти під офіс, сам канал ТВі для повного й чіткого розуміння того, що відбувається в нашій країні, за великим рахунком не потрібен.



Тобто, як майданчик для самовираження - так. Але поява в ефірі ТВі художника, письменника, музиканта або громадського діяча мала переважно такий самий ефект, як пост у Facebook та його численні, як нам здається, перепости.



Так, ефір на ТВі робив діяльність українських культурних та громадських діячів легітимною, створював ілюзію затребуваності в національних медіа, сприяв самоповазі й повазі до інших. Але по суті всі, хто міг побачити когось у ефірі ТВі, вже наступного дня запросто могли подзвонити один одному по телефону, навіть десь перетнутися на каву і сказати: «Старий, це було круто! Ти їм дав!». Хоча «їм» насправді ніхто нічого не давав. Фронда на ТВі та довкола нього лишалася лише фрондою. Потрібного, як свіже повітря, впливу на ширші верстви населення канал, на жаль, не мав і тепер не матиме.



Творчий колектив каналу та результати його щоденної роботи - мої співбесідники. Хоч дивлюся я чергову програму, хоч бачу її автора за межами офісу на Гайдара. Проте ТВі усе одно не став тим ретранслятором свободи та правди для всієї країни. Яким, поза сумнівом, або хотів стати, або вважав себе.



На превеликий жаль та сум, я не знаю випадків, коли цілі регіони нашої країни, котрі вірно голосували за Януковича і принципово не бачили альтернативи Партії регіонів та кулінарним шоу, раптом, із появою в ефірі ТВі, прозріли після кількох переглядів. Очистилися, розплющили очі, розправили плечі, встали з колін або хоча б перестали боятися й почали критично оцінювати інформацію новин Першого національного або «Інтера». На розслідування журналістів каналу реагували хіба антигерої цих сюжетів - та й то слабенько, прекрасно знаючи: нічого за це не буде, бо далі ТВі цього неподобства ніхто не побачить.



Канал, формально, за всіма ознаками будучи засобом масової інформації, по суті широкі маси-то й не інформував! У силу обставин непереборної сили.



Колектив тут ні до чого. Як і менеджмент, до речі. Навіть власник, ким би не був, у цьому не винен.



Канал навмисне заганяли в нішу. Маргіналізували, як ветеранів другої світової в СРСР протягом 1945-1965 років. Освоївшись у ніші й закріпивши за собою хоч цю територію, ТВі не мав іншого виходу, крім як говорити правильні речі тим, хто й без зусиль творчого колективу це знає та розуміє.



Тоді як свобода слова, об'єктивність та відсутність цензури й утисків потрібні не лише ТВі.



Насправді цього потребує аудиторія, котру покривають згадані вище канали-лідери. Це прикро, коли вільно висловлювати думки, в тому числі - про цей режим і розвиток актуальної культури, можна було лише в ефірі окремо взятого каналу з не надто широким покриттям.



Утопія, але це так: зі скандалом на ТВі проблема свободи слова спеціально загострюватися не повинна. Адже свободі слова нічого не повинно загрожувати апріорі! І має вона бути не лише на ТВі, а й на «Інтері», Першому національному тощо.

Ось чому я підтримаю не просто журналістів-страйкарів ТВі. Я готовий підтримати й ту сторону, яка чітко пояснить причини конфлікту. Вибачиться за факти цензури, відновить мовлення в тому режимі й тому форматі, з яким ми звикли асоціювати ТВі. Гарантуватиме збереження незалежної позиції. Й на практиці, своїми діями, доведе вірність дотриманню журналістських стандартів, декларованих каналом цінностей та свободі слова.



А для висловлення такої підтримку участь у масовках сьогодні не аж так потрібна.
http://www.telekritika.ua/profesija/2013-04-29/81298


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Отключение телеканала ТВі в кабельных сетях Украины
Сообщение Добавлено: 29 апр 2013, 17:14 
Не в сети
Профи
Профи
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 05 июл 2011, 15:57
Сообщения: 3263
Страна: Ukraine (ua)
Репутация: 29

Повысить репутациюПонизить репутацию
Неужели внутри появились предатели??http://www.telekritika.ua/rinok/2013-04-29/81297


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Отключение телеканала ТВі в кабельных сетях Украины
Сообщение Добавлено: 29 апр 2013, 17:19 
Не в сети
Профи
Профи
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 05 июл 2011, 15:57
Сообщения: 3263
Страна: Ukraine (ua)
Репутация: 29

Повысить репутациюПонизить репутацию
Да похоже сломали
http://www.telekritika.ua/rinok/2013-04-29/81303


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Отключение телеканала ТВі в кабельных сетях Украины
Сообщение Добавлено: 29 апр 2013, 17:25 
Не в сети
Профи
Профи
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 05 июл 2011, 15:57
Сообщения: 3263
Страна: Ukraine (ua)
Репутация: 29

Повысить репутациюПонизить репутацию
И наконец последнее один предатель попросил другого предателя и тот о чудо о боги послушался http://www.telekritika.ua/kontekst/2013-04-29/81294 Где же ты раньше был Сеня вопрос ответа не требует . :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Отключение телеканала ТВі в кабельных сетях Украины
Сообщение Добавлено: 29 апр 2013, 17:25 
Не в сети
полуПРОФИ
полуПРОФИ

Зарегистрирован: 29 авг 2007, 11:00
Сообщения: 2543
Откуда: Крым
Страна: Russia (ru)
Репутация: 25

Повысить репутациюПонизить репутацию
Единственное, что открыл канал-это жадную до денег и продажную душу грантоедов журналюг.
Все..нескучная политика в перемежку с дурацкой эротикой для детсада.
Мы зарабатываем на порнографии и вкладываем в политику.И все получилось. На бабки от порно, княжицкий в Раде, и в знак благодарности решил что можно провернуть еще аферу и с каналом! :D

_________________
Все будет хорошо!!!


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Отключение телеканала ТВі в кабельных сетях Украины
Сообщение Добавлено: 29 апр 2013, 19:51 
Не в сети
Профи
Профи
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 05 июл 2011, 15:57
Сообщения: 3263
Страна: Ukraine (ua)
Репутация: 29

Повысить репутациюПонизить репутацию
:дальновідомий політик Олег Ляшко найближчим часом стане ведучим ТВі. Про це повідомляється у неофіційному мікроблозі телеканалу ТВі у мережі Twitter.

"Ситуация на канале постепенно стабилизируется,со следующей недели Вы сможете увидеть Олега Ляшко в качестве ведущего одной из программ" - зазначається у мікроблозі ТВі.

У той же час, заступник лідера Радикальної партії Андрій Лозовий у коментарі "ТелеПростору" вищезначену інформацію не підтвердив і заявив, що з подібною пропозицією до Олега Ляшка ніхто не звертався. "Однак ми б дійсно хотілили, щоб Ляшко вів на українському телебаченні свою програму. Без сумніву, такий проект був би надзвичайно рейтинговий" - переконананий Лозовий.
http://teleprostir.com/exclusive/show-1 ... kanalu-tvi


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Отключение телеканала ТВі в кабельных сетях Украины
Сообщение Добавлено: 29 апр 2013, 19:52 
Не в сети
Профи
Профи
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 05 июл 2011, 15:57
Сообщения: 3263
Страна: Ukraine (ua)
Репутация: 29

Повысить репутациюПонизить репутацию
Всем кто это сделал жму руку вы настоящие люди и профи.http://www.pravda.com.ua/news/2013/04/29/6989195/


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Отключение телеканала ТВі в кабельных сетях Украины
Сообщение Добавлено: 30 апр 2013, 15:51 
Не в сети
Житель форума
Житель форума
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 янв 2010, 08:46
Сообщения: 1021
Откуда: Донецк
Страна: Honduras (hn)
Репутация: 38

Повысить репутациюПонизить репутацию
А тут уже считай на нецензурщину перешли. :mrgreen:
О.Бузина. ТВi – «телесрач» на еврейском канале. В Украине
http://www.from-ua.com/politics/f249a250c2cfe.html


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Отключение телеканала ТВі в кабельных сетях Украины
Сообщение Добавлено: 30 апр 2013, 17:07 
Не в сети
полуПРОФИ
полуПРОФИ

Зарегистрирован: 29 авг 2007, 11:00
Сообщения: 2543
Откуда: Крым
Страна: Russia (ru)
Репутация: 25

Повысить репутациюПонизить репутацию
zenit писал(а):
А тут уже считай на нецензурщину перешли. :mrgreen:
О.Бузина. ТВi – «телесрач» на еврейском канале. В Украине
http://www.from-ua.com/politics/f249a250c2cfe.html

Про гундосых классно.... :D
********************
Цитата:
Украинцы любят сказки. Любят как маленькие дети. У кого были или есть маленькие дети, те знают, что у них есть небольшой набор любимых сказок, которые они знают наизусть - и при этом охотнее всего слушают такие сказки снова и снова, зачарованным шепотом заканчивая предложения, которые начинает мама: "Жили-были... - Три медведя!.." Новая сказка может понравиться или нет, но любимая порадует однозначно: "Расскажи мне еще раз про Курочку Рябу!"
Маленькие дети вырастают, обретают паспорт и формальные гражданские права, работу, семью, разной степени паршивости политические взгляды - но не взрослеют. Они по-прежнему хотят слушать любимые сказки.
ТВі было одной из таких сказок.
Сказкой про честное оппозиционное телевидение.
В сказку всегда хочется верить. Вопреки тому, что людям уже неоднократно указывали, что Деда Мороза не существует, а телевидение слишком затратная штука, чтобы быть независимой - хочется верить, что пусть всё вокруг - коммерция, олигархия и продажная журналистика, а вот это ТВі, и здесь всё по-честному, на всех уровнях, потому что это такое маленькое чудо, которого так не хватает в нашей серой обыденности.
ТВі тоже рассказывало сказки. Это у Шустера и Киселева была полемика, сталкивались разные мнения - что тоже не более чем срежиссированная сказка, но уже другого типа. А на ТВі каждый вечер рассказывали одну и ту же сказку про добро и зло, причем в роли зла всегда был один и тот же Змей Горыныч, в студии не присутствующий, а в роли добра - одни и те же три богатыря, завсегдатаи студии. Эту сказку многие очень любили, и искренне огорчались, когда у ТВі отжали частоты и лишили их возможности выхода в эфир.
И вот сказка кончилась.
Оказалось, что ТВі - это не чудо правды и бескорыстия, а всего лишь объект спора двух вариантов собственников о том, кто из них имеет право распоряжаться каналом.
Оказалось, что на ТВі все как везде - только еще хуже, потому что на других телеканалах никто и не ждет, что определять информационную политику и назначать топ-менеджмент медиа-компании доверят наемным журналистам. Там, на других телеканалах, всё ясно - кто хозяин, а кто наемный работник. Хозяин владеет, топ-менеджмент проводит в жизнь информационную политику, журналисты - работают. А на ТВі - здесь любители сказок почему-то считали, будто журналисты имеют право участвовать в принятии стратегических решений. Более того, сказочники повели себя так, будто они и сами в это верили. Но тем, кто не любит наивных сказок, очень трудно поверить, что журналисты ТВі не знали о том, какие дела творятся на канале.
Однако именно благодаря конфликту на ТВі были озвучены некоторые факты, не вписывающиеся ни в какую красивую сказку.
Например, нам с вами рассказали о том, как Костя Усов создавал свою знаменитую "Лукьяновку", выставив подставное лицо в качестве "офицера СИЗО". И это очень неприятно, потому что Усов на этом подлоге сделал себе имя, а в Лукьяновке после некоторой шумихи все устаканилось и осталось по-прежнему.
Например, новый топ-менеджер канала Артем Шевченко, оказывается, готовил заказухи против Хоршковского - и хотя их не выпустили в эфир, осадок после признаний Княжицкого и Шевченко таки остался. Не потому, что готовились "поливать" именно Хорошковского, а потому что заказуха на честном канале - это неправильно. Для любителей наивных сказок, конечно же.
Например, мы увидели, как многолетний лидер ТВі Княжицкий с легкостью меняет свои показания... то есть, высказывания о том, как и с кем он начинал ТВі. Так же легко, руководствуясь политической целесообразностью, нардеп Княжицкий меняет и харектеристики, которые он дает (бывшему?) собственнику телеканала Кагаловскому. И ведь не то чтобы мы с вами не знали раньше, кто такой Княжицкий и какова цена его принципиальности - но в рамках наивной сказки о добре и зле этому знанию нет места.
Но сказочный мир сопротивляется. В него верят не только повзрослевшие дети, но и сами наемные сказочники. Сказка о ТВі умерла, и ее добивали ногами все стороны конфликта. А потом они решили сделать новую сказку. Как ТВі, только лучше - собственный проект, якобы без собственника-олигарха, способного вмешаться и всё опошлить.
Это могла бы быть красивая сказка. И она непременно нашла бы своих слушателей и зрителей. Вот только для этого сказку нужно рассказывать громко. Как в свое время рассказывали "5 канал", а потом ТВі. Хватит ли у ушедших сказочников организационных способностей, креатива и способности договариваться с нужными людьми, чтобы обрести достаточно громкий голос? Или они попросту разбредутся по разным проектам?Второе было бы предпочтительнее для парламентской оппозиции. Потому что ТВі под контролем Княжицкого - это для оппозиции по крайней мере сухо и комфортно. А если у ТВі появится непримиримая и нелицеприятная альтернатива - борцам с режимом придется несколько сложнее.

http://obozrevatel.com/politics/19765-t ... skazke.htm

_________________
Все будет хорошо!!!


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Отключение телеканала ТВі в кабельных сетях Украины
Сообщение Добавлено: 02 май 2013, 11:17 
Не в сети
Профи
Профи
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 05 июл 2011, 15:57
Сообщения: 3263
Страна: Ukraine (ua)
Репутация: 29

Повысить репутациюПонизить репутацию
Очередной телевизор надежды http://www.telekritika.ua/rinok/2013-05-02/81382 покращення добралось и сюда Тёма хочет создать потужный канал смешно с кем кто т ам остался ????http://www.telekritika.ua/rinok/2013-05-02/81381


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Отключение телеканала ТВі в кабельных сетях Украины
Сообщение Добавлено: 02 май 2013, 11:21 
Не в сети
Профи
Профи
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 05 июл 2011, 15:57
Сообщения: 3263
Страна: Ukraine (ua)
Репутация: 29

Повысить репутациюПонизить репутацию
ед ефіром у гримерці програми «Свобода слова» на ICTV панував не дуже піднесений настрій. Запрошені журналісти й експерти обмінювалися думками. Конфлікт на ТВі – лише вершина айсберга, який незабаром може розтрощити вітчизняний медіаринок, тотально змінивши його конфігурацію. Схоже, це не додавало оптимізму навіть тим редакторам, які традиційно підтримували біло-синю владу. Адже коли відбувається перерозподіл ринку, потерпають не лише чужі.



Чи не вперше за останні років десять ідеться про те, що найбільші гравці медіаринку (в суспільно-політичному сегменті в першу чергу), які вибудували, здавалося, непорушні медіаімперії, можуть бути змінені. І навіть лояльність до влади вже не є гарантією. Принаймні, про це говорять в експертних колах не «на камеру». Спочатку раптово змінився власник найбільшого українського телеканалу «Інтер». Тепер ходять чутки про те, що Бориса Ложкіна можуть попросити поділитися власним холдингом (у який, до речі, серед іншого входять журнали «Корреспондент», «Фокус» і український Forbes), як Валерія Хорошовського попросили поділитися «Інтером». UMH-груп спростовує цю інформацію, посилаючись на замовний характер таких чуток і відповідних публікацій. Але чи буває дим без вогню? Перед тим, нагадаю, Петро Порошенко без особливих пояснень несподівано позбувся своїх акцій у холдингу UMH. Також з’явилася інформація про те, що нібито виставлено на продаж газету Kyiv Post. Думаю, на регіональному ринку медіа, особливо в окремих областях, ситуація ще драматичніша.



Саме тому питання, поставлене у студії глядачам «Чи можна захищати свободу слова без захисту прав власності?» звучало як ніколи актуально й ПОЛІТИЧНО. Більшість (69%) присутніх у студії глядачів відповіли на нього негативно, тобто – ні. Чи може це означати, що інтуїтивно суспільство розуміє закони демократичного розвитку краще, аніж наші політики, які на дозвіллі приторговують/прикуповують телеканали? Не знаю, можливо; хоча я не ідеалізую наше суспільство, яке обирає таких політиків.



Питання до глядачів було підсилене іншим, яке поставив уже присутнім у студії експертам ведучий Андрій Куликов: «Чому право власності в Україні іноді загрожує свободі слова, а свобода слова – праву власності?».



Мені дуже шкода, що розмова у студії не вийшла на обговорення системних речей. Конфлікт на телеканалі ТВі не став приводом, який би дозволив подивитися на проблему набагато ширше, розглянувши її не з точки зору корпоративного конфлікту, а з точки зору політичної системи, яка постійно глючить і породжує подібні до ТВі ситуації як у медіа, так і в інших сферах.



Деякі експерти намагалися про це говорити. Так, політичний експерт Володимир Фесенко казав про те, що «свободі слова загрожує непрозора власність». Представник «Репортерів без кордонів» Оксана Романюк також наголошувала, що такі проблеми існують, бо «відсутній прозорий медіаринок». Сергій Таран, голова правління Центру соціологічних та політологічних досліджень «Соціовимір», говорив про системну корупцію і про те, що влада не реагує на журналістські розслідування у цій сфері.



Опозиція, яка любить, коли її люблять медіа (влади це стосується ще більшою мірою, до речі), мала б подумати, що варто було б їм підставити плече журналістам не лише у вигляді пари мільйонів гривень, але й шляхом створення необхідної законодавчої бази, яка б у майбутньому убезпечила редакційні колективи від тиску чи то політиків (у першу чергу влади, яка завжди для цього має більше важелів, аніж опозиція), чи то власників. Але опозиція цього не робить, влада цього не робитиме тим більше.



На моє запитання, чому досі не внесено змін до закону про телебачення та радіомовлення в тій же частині прозорості власності та в частині чіткого визначення, хто такий «власник» чи «засновник», народний депутат від Партії регіонів Олена Бондаренко емоційно відповіла, що вона вже давно працює над таким законопроектом. І додала, що журналісти самі мали би приходити на засідання робочих груп Комітету з питань свободи слова та долучатися до написання законів. З одного боку, нібито й так. Могли би приходити й долучатися. Але з іншого боку, може, кожен буде займатися своїми справами на своїх місцях? Бо якщо я буду за Олену Бондаренко писати закони, то їй доведеться за мене писати статті. Адже Олена Бондаренко отримує зарплату з народних податків (у тому числі й моїх) саме за те, що вона повинна писати закони.



Але повернімося до питання про свободу слова та право власності. На жаль, в Україні свобода слова не є цінністю для жодної політичної сили, а медіа не є бізнесом. Більше 20 років медіа є полем, на якому з’ясовують свої стосунки влада і опозиція. І жоден із тих гравців, на жаль, включно із журналістами, не розуміє, що інтереси суспільства, простих громадян насправді лежать за межами цього поля.



І політики, і часто самі журналісти сприймають журналістику як продовження політики. А політика в нас – це бізнес, не обтяжений жодними соціальними зобов’язаннями. А раз бізнес – то все продається й купується. У цьому весь цинізм сьогоднішнього дня. За таких умов не може існувати відкрита журналістика, як і прозора власність, а отже й свобода слова.



І гріш ціна опозиції (бо від цієї влади й так уже ніхто нічого не очікує), якщо вона не розуміє нагальності цих питань, або не хоче ними займатися в силу політичної кон’юнктури.



Мустафа Найєм назвав позицію «Батьківщини» у конфлікті ТВі «боягузливою», а позицію Арсенія Яценюка «малодушною». Загалом, не заглиблюючись у деталі, я з ним погоджуюся. Мустафа також казав про довіру до менеджменту каналу в особі Миколи Княжицького, а відповідно й до опозиції, яку телеканал відверто підтримував, особливо в період парламентських виборів.



У цьому контексті я зараз скажу те, про що ніколи не казала. Але, думаю, сьогодні вже час це озвучити. В мене не було жодних ілюзій щодо опозиції, принаймні щодо її окремих представників.



Коли у 2003 році я стала головним редактором опозиційної помаранчевої газети «Без цензури», я також довіряла помаранчевій команді. У нашій редакції зібралися молоді амбітні й талановиті люди, не менш амбітні й талановиті, аніж журналісти каналу ТВі. Ми тоді готові були перевертати гори. Ми також вважали, що це наша місія – доносити до суспільства ту інформацію, яку на той час замовчували всі основні загальнонаціональні телеканали та преса. Фактично створення «Без цензури» було відповіддю на ту інформаційну блокаду, яку влаштувала адміністрація Кучми персонально Вікторові Ющенку та Юлії Тимошенко і опозиції загалом. Ми чесно відстояли свої барикади у прямому й переносному сенсі цього слова (на нашу редакцію чинили психологічний тиск, були навіть обшуки в журналістів удома, міліція била тих, хто розповсюджував газету, в Донецьку залякували наших передплатників, багато чого було…). Ми не вважали і не вважаємо себе героями. Ми були людьми, які вважали, що за тих обставин саме так мають діяти громадяни своєї країни. У 2007 році газету банально «злили» свої ж. Безперечно, в мене не було ілюзій, що проект, народжений у революційних умовах і який має слабкі перспективи вийти на самоокупність, може існувати вічно. Тим паче, якщо цей проект не телевізійний (як, скажімо, 5 канал). Але можна по-різному розходитися. Можна подякувати людям за роботу, не руйнуючи їхньої довіри й не знищуючи того потенціалу, який вони мали, запропонувати їм альтернативу (хіба країні тоді не були потрібні молоді ініціативні люди?). А можна не виплачувати зарплати, принижувати, розтоптати оту довіру, про яку казав Мустафа – і банально «злити». Так, як сьогодні це роблять із телеканалом ТВі. Прізвища в цьому контексті не мають значення. Має значення система, про яку трохи йшлося вище.



Історія сучасної української журналістики – це безперервне ходіння по колу, череда ситуацій, які щоразу повторюються за суттю (з невеликими відмінними нюансами), тільки за участі інших людей.



В Україні знайдеться, думаю, не один і не два, а добрих пару десятків редакторів, які проходили свої «кола пекла» у відносинах із власниками чи засновниками, а отже і з владою (бо в нас, як відомо, все дуже переплетено). Відлік можна починати десь із середини 90-х, коли на медіаринок почав заходити середній та великий капітал. Молоде покоління журналістів уже не пам’ятає, як через тиск Григорія Суркіса у 1997 році закривали газету «Всеукраинские ведомости», очолювану Володимиром Рубаном; або як у тому ж 1997 році позбавили ліцензії компанію «Нова мова», яка випускала на «1+1» аналітичну програму «Післямова» з ведучим Олександром Ткаченком; або як мінялася разом із власниками редакційна команда та редакційна політика нині вже зниклої газети «Киевские Ведомости». Уже свіжі приклади – це скандальне закриття «Газеты по-киевски» під редакторством Сергія Тихого, конфлікт редакції Kyiv Post із власником. Тут можна поставити три крапки.



До речі, журналіст Павло Солодько, який сьогодні працює разом із Вахтангом Кіпіані над проектом «Історична правда», на своїй сторінці у Facebook згадав конфлікт в «Українському тижні». «Щодо ТВі: підтримую тих, хто пішов, хоча знаю з них тільки двох. Колись я пережив дуже подібну (меншого, звичайно, масштабу) ситуацію. Ми працювали в журналі “Тиждень”, створювали його. Нас на роботу брала шанована людина, котра обіцяла не допустити втручання інвестора в роботу тощо. Ми були юні та енергійні, нахабні і амбітні, нам хотілося змінювати світ, і коли інвестор утручався, ми вважали це неправильним і сварилися – і зрештою у 2009-му головреда і зама (мене) звільнили. Був огидний скандал, сказано багато зайвого, масові збори колективу, страйк, образливі заяви, безкінечні переговори з акцентом на моральних принципах, у коментарях запасалися попкорном і кричали “ату!”. Сценарій таких конфліктів приблизно один і той же. В результаті разом із нами за компанію звільнилося кілька ключових редакторів. Це було комфортне – на відміну від ТВі – звільнення, завдяки осередку профспілки ми отримали непогані компенсації. Було пережито багато емоцій – образа, ненависть, відчай, тріумф. Навіть гордість – от, мовляв, який я високоморальний – і сором від цієї гордині. Бо насправді й до нас виганяли людей, але страйків з цього приводу не виникало», – написав Павло Солодько.



Я свідомо дала таку довгу цитату (і то вона неповна, кому цікаво, може почитати на його сторінці). Бо мораль цієї цитати така – ми, журналісти, не завжди достатньо солідарні, аби відстоювати – ні, не когось окремо – відстоювати свою професію, свій цех і прозорі та однакові для всіх правила гри на медіаринку. А опозиція, на яку ми часто покладаємося, не спроможна вирішити проблему системно. Кожен продовжує набивати свої ґулі самостійно.



Та, кажуть, те, що нас не знищує, робить нас сильнішими.
http://osvita.mediasapiens.ua/material/17893


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Отключение телеканала ТВі в кабельных сетях Украины
Сообщение Добавлено: 02 май 2013, 19:47 
Не в сети
Профи
Профи
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 05 июл 2011, 15:57
Сообщения: 3263
Страна: Ukraine (ua)
Репутация: 29

Повысить репутациюПонизить репутацию
істи програм «Тендер-news» і «Знак оклику» каналу ТВі провели власне розслідування щодо законності передачі контролю над телеканалом. Свої висновки вони оприлюднили у спецвипусках програм, що вийшли сьогодні, 30 квітня, у вечірньому ефірі ТВі. Про це повідомляє «Українська правда».



На початку програми ведуча Наталія Седлецька повідомила про звільнення 31 журналіста з каналу ТВі.



У своєму розслідуванні журналісти ТВі розповіли, як саме створювався телеканал, про конфлікт між його засновниками Костянтином Кагаловським і Володимиром Гусинським. Як відомо, ситуація вирішилась «розмиванням» долі колишнього власника російського каналу НТВ. Журналісти розповіли також, що в усуненні Гусинського на стороні Кагаловського був колишній гендиректор каналу, народний депутат від «Батьківщини» Микола Княжицький.



Далі у програмі журналісти висвітили позиції всіх сторін конфлікту на ТВі, що почався 23 квітня, і показали хронологію подій, що відбувалися на каналі протягом останнього тижня.



Як писала «Телекритика», підставою для переходу контролю над каналом від колишнього бенефіціара Костянтина Кагаловського до нинішнього «інвестора» Олександра Альтмана стала, за словами останнього, довіреність від кіпрської компанії «Вілкокс», яку її директор Ортодоксія Нікія нібито йому надала.



Журналісти ТВі повідомили в ефірі, що попри їх численні звернення до нових власників каналу, вони і досі не отримали довіреності від кіпрської фірми «Вілкокс». В сюжеті було процитовано директора компанії Ортодоксію Нікію, яка заявила, що не надавала пану Альтману довіреності. Як відомо, пані Нікія заявила про незаконне відчуження власності і подала відповідні заяви до правоохоронних органів України та Кіпру.



В ефірі журналісти ТВі також повідомили, що отримали офіційну відповідь від компанії «Вілкокс», в якій підкреслено, що ніхто з її представників не надавав довіреності Олександру Альтману. У листі також сказано, що єдиним власником «Вілкокс» залишається Костянтин Кагаловський, що дозволяє йому контролювати ТВі.



Окремою темою розслідування стала особа американського бізнесмена Олександра Альтмана. Зокрема, журналісти отримали дані судових реєстрів США, згідно з якими пан Альтман є боржником на значні суми за споживчими кредитами. «До цього Альтман кілька разів перебував на межі банкрутства, і обидва рази за споживчими боргами», - зазначили журналісти, навівши дані судових реєстрів.



Як виявилося, ім'я бізнесмена фігурувало у справі Окружного суду США у Південному окрузі Нью-Йорка, де Альтмана звинувачували у маніпуляціях довкола розробки комерційного софта на суму у 590 тисяч доларів.



«Заявники позову стверджували, що Альтман створив фіктивні фірми у США та Британії, які існували лише на папері. А насправді всі роботи щодо написання програмного забезпечення виконували українські програмісти. Зрештою, сторони уклали мирову угоду», - сказано у сюжеті.



Наприкінці програми ведучий Денис Бігус зазначив, що автори програми «свідомо уникли тези про продаж або не продаж каналу», бо це не було предметом їхнього розслідування.



«Головне - ми не маємо жодних підстав стверджувати, що все, що відбувалося тут останній тиждень, має хоч найменші ознаки законності», - зазначив ведучий.



Згодом новопризначений гендиректор ТВі Артем Шевченко, який є ведучим «Знаку оклику», у Facebook написав, що не вважає матеріал зробленим професійно, але погоджується на його оприлюднення, щоб не перешкоджати діяльності своїх журналістів.



Як повідомляла «Телекритика», редакція журналістських розслідувань «Знак оклику» та «Тендер News» телеканалу ТВі ухвалила рішення відновити вихід в ефір виключно після проведення всебічного незалежного розслідування структури власності телеканалу ТВі до та після конфлікту, а також подій, які призвели до змін у складі інвесторів та керівництва каналу. Розслідування проводилося силами журналістів Наталії Седлецької, Дениса Бігуса, Тетяни Шустрової, Любомира Ференса та Максима Савчука.
http://www.telekritika.ua/rinok/2013-04-30/81351


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Отключение телеканала ТВі в кабельных сетях Украины
Сообщение Добавлено: 02 май 2013, 19:49 
Не в сети
Профи
Профи
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 05 июл 2011, 15:57
Сообщения: 3263
Страна: Ukraine (ua)
Репутация: 29

Повысить репутациюПонизить репутацию
и как результат http://www.telekritika.ua/profesija/2013-05-02/81388


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Отключение телеканала ТВі в кабельных сетях Украины
Сообщение Добавлено: 04 май 2013, 13:36 
Не в сети
Активный писатель
Активный писатель
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 27 ноя 2009, 11:01
Сообщения: 656
Страна: Ukraine (ua)
Репутация: 21

Повысить репутациюПонизить репутацию
germano писал(а):

Увольняются те, кто уже нашёл работу или кому пообещали место в других СМИ. Хорошие журналисты без работы не останутся. А те кто остался, просто не нашли себе работу. Это со стороны кажется, что журналисты такие принципиальные, на самом же деле они ни чем не отличаются от остальных людей. У них те же проблемы что и у всех, где бы заработать по больше и работать по меньше. Так что не думайте, что те кто уходит с ТВи, герои или жертвы.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Отключение телеканала ТВі в кабельных сетях Украины
Сообщение Добавлено: 04 май 2013, 17:29 
Не в сети
Профи
Профи
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 05 июл 2011, 15:57
Сообщения: 3263
Страна: Ukraine (ua)
Репутация: 29

Повысить репутациюПонизить репутацию
Валериевич писал(а):
germano писал(а):

Увольняются те, кто уже нашёл работу или кому пообещали место в других СМИ. Хорошие журналисты без работы не останутся. А те кто остался, просто не нашли себе работу. Это со стороны кажется, что журналисты такие принципиальные, на самом же деле они ни чем не отличаются от остальных людей. У них те же проблемы что и у всех, где бы заработать по больше и работать по меньше. Так что не думайте, что те кто уходит с ТВи, герои или жертвы.
желание заработать это нормальное явление для любого человека . вопрос только в том где как и с кем зарабатывать . Вот за то , что для тех кто уходит этот фактор имеет значение их и уважаю . в наше время подобная щепетильность явление редкое. большинство предпочитает не думать на этот счёт . то о чём говорю знаю по опыту своему.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Отключение телеканала ТВі в кабельных сетях Украины
Сообщение Добавлено: 07 май 2013, 09:09 
Не в сети
Житель форума
Житель форума
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 янв 2010, 08:46
Сообщения: 1021
Откуда: Донецк
Страна: Honduras (hn)
Репутация: 38

Повысить репутациюПонизить репутацию
Константин Кагаловский: Клюев лично заверил меня, что рейдеров выкинут с ТВі
http://www.telekritika.ua/pravo/2013-05-06/81440


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Отключение телеканала ТВі в кабельных сетях Украины
Сообщение Добавлено: 07 май 2013, 09:37 
Не в сети
полуПРОФИ
полуПРОФИ

Зарегистрирован: 29 авг 2007, 11:00
Сообщения: 2543
Откуда: Крым
Страна: Russia (ru)
Репутация: 25

Повысить репутациюПонизить репутацию
zenit писал(а):
Константин Кагаловский: Клюев лично заверил меня, что рейдеров выкинут с ТВі
http://www.telekritika.ua/pravo/2013-05-06/81440

Ага, и снимут с работы! :D
Накурились на праздник...

_________________
Все будет хорошо!!!


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Отключение телеканала ТВі в кабельных сетях Украины
Сообщение Добавлено: 08 май 2013, 12:52 
Не в сети
Профи
Профи
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 05 июл 2011, 15:57
Сообщения: 3263
Страна: Ukraine (ua)
Репутация: 29

Повысить репутациюПонизить репутацию
Прочитал колонку княжцкого и прослезился . красиво излагает
только он забыл сказать откуда деньги на всё это пиршество о котором он по его же словам и мечтать не мог . Он ведь взрослый человек и знает что сыр бывает даром только в западне . А канал станет культурным фантиком в котором не будет Украинского духа . рамкой всему этому захвату может стать возвращение частот, которое окончательно докажет кому служил княжицкий обеспечив прикрытие захвату и освятив его.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 256 ]  На страницу Пред.  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 9


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  


Администрация и владелец форума не несут ответственности за содержание рекламной информации,
а также за содержание рекламируемых интернет-ресурсов.
Вы пользуетесь представленной здесь информацией и доверяете рекламодателям на свой страх и риск!
Администрация и владелец форума не несут ответственности за информацию и высказывания, размещённые в сообщениях пользователей форума.
Все высказывания и информация, размещённые на форуме и не имеющие ссылки на первоисточник,
выражают точку зрения исключительно автора конкретного сообщения на форуме
и никак не связаны с точкой зрения администрации или владельца форума.
Администрация старается удалять оскорбительные сообщения как самостоятельно, в процессе модерации, так и по конкретной претензии от третьего лица.
Однако удаление может происходить с некоторой задержкой. Надеемся на Ваше понимание.


© 2005 - 2020 . ProTV.NET.UA - ТВ, Технологии, Телекоммуникации